هتل ویلا ملک لنکاوی
تور دبی - قیمت تور دبی - هتل های دبی
هتل ویلا ملک لنکاوی
دو شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 23:58 | بازدید : 128 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

هتل ویلا ملک لنکاوی

Villa Molek هتل ویلا ملک لنکاوی در لنکاوی واقع شده و در فاصله چند قدمی و ٥ دقیقه ای پنتای سنانگ و پنتای تنگا قرار دارد. احاطه شده با مناظر طبیعی و استخر شنای روباز می باشد. دارای بالکن های خصوصی رو به استخر و جنگل، حمام با پنجره ای رو به نور طبیعی .هر ویلا دارای نشیمن و غذاخوری مجزا مجهز به مینی بار و کتری برقی می باشد .مهمانان می توانند از امکان ریلکس کردن و گرفتن ماساژ و آفتاب گرفتن در کنار استخر استفاده نمایند . سرویس لباس شویی و خشک شویی و همچنین اینترنت بیسیم رایگان وجود دارد. صبحانه آمریکایی در کافی شاپ ارائه می شود. رستوران های اتریشی و ایتالیایی آماده پذیرایی از مسافران می باشند. هتل ویلا ملک در فاصله ای کمتر از ١٠ دقیقه با پیاده روی تا آندرواتر ورد لنکاوی و ١٠ دقیقه با رانندگی تا فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله دارد. برای رزرو هتل ویلا ملک لنکاوی ، تور کوالالامپور و تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸ هتل ویلا ملک لنکاوی

شش دلیل برای انتخاب هتل ویلا ملک لنکاوی

قیمت مناسب: هزینه رزرو ندارد، صرفه جویی در هزینه ها، تضمین قیمت مناسب، تاریخ ورود خود را وارد کنید تا هزینه را مشاهده کنید. دارایی در پانتای چینانگ: شامل هتل، آپارتمان، ویلا، و غیره. مدیریت رزرو آنلاین: به صورت رایگان در وب سایت ثبت نام کنید و تاریخ رزرو خود را وارد کنید . نظر رسیدگی شده: ما تمامی نظر مهمان های این هتل را که برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند بررسی کرده کارمندان هتل می توانند با زبان شما صحبت کنند: کارمندان این هتل مسلط به زبان مالایی، فرانسوی، آلمانی، اندونزیایی، انگلیسی هستند. امنیت رزرو: هنگامی که شما اتاقی را رزرو می کنید اطلاعات شما به صورت امن و حفاظت شده نزد ما امانت می ماند.

امکانات هتل ویلا ملک لنکاوی

تفریحات خارج از اتاق: استخر روباز، باغ، تراس، تراس آفتاب فعالیت ها: ماساژ غداها و نوشیدنی ها: بار،رستوران ( آلاکارته) اینترنت: اینترنت بی سیم رایگان در اتاقهای هتل در دسترس و شارژ آن رایگان می باشد. پارکینگ: پارکینگ عمومی در داخل مجموعه وجود دارد و مهمان ها بدون رزرو کردن می توانند از آن استفاده کنند و شارژ آن محاسبه می شود. سرویس ها: خشکشوئی، سرویس تمیز کردن اتاق روزانه خدمات عمومی: روزنامه، صندوق امنیت، اتاق های، مغازه ها، امکانات برای افراد مسن و معلول، مخصوص افراد غیر سیگاری زبان ها: مالایی و انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی

 

قوانین هتل ویلا مک لنکاوی

زمان پذیرش برای تحویل اتاق به مهمانان :از ساعت 14 زمان پذیرش برای تحویل اتاق به هتل : تا ساعت 12 قوانین کنسل کردن و پیش پرداخت: این قوانین و مبلغ آن بستگی به نوع اتاق انتخابی شما می باشد. لطفا برای اطلاع از ضوابط و قیمت ها تاریخ و نوع اتاق خود را وارد کنید. بچه ها و تخت اضافه: به کودکان بالای 18 سال خوش آمدگویی می شود. در اتاق ها جایی برای تخت اضافه نیست. حیوانات خانگی: ورود حیوانات خانگی ممنوع می باشد. برای مشاهده سایر هتل های لنکاوی و هتل های چهار ستاره لنکاوی کلیک بفرمایید.

منبع: هتل ویلا ملک لنکاوی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور دبی | دیدنی های دبی | هتل دبی | قیمت و آدرس dubaitours.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 176
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :