تفریحات در صوفیه
تور دبی - قیمت تور دبی - هتل های دبی
تفریحات در صوفیه
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 23:51 | بازدید : 128 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

تفریحات در صوفیه

بازدید از کلیساها، آبشارها و کوهستان Vitosha

تفریحات در صوفیه تنها با 30 دقیقه رانندگی می توان به کوهستان زیبای Vitosha در خارج از شهر صوفیه رفت. برای بازدید از جاذبه های شهر می توان به تورهای گردشگری ملحق شد. Green تور یکی از این تورها می باشد که سفر های یک روزه برگزار می کند.

خرید در بازار های محلی

بازار Zhenski ( بازار زنان) برای سال ها یکی ازبزرگترین و شلوغ ترین بازارها بوده است. انواع میوه و سبزیجات تازه، گوشت و پنیر ، آجیل و میوه های خشک شده وشیرینی و دسر های خانگی در این بازار به فروش می رسد. تفریحات در صوفیه

بازدید و خرید اشیاء تاریخی از بازار عتیقه

تفریحات در صوفیه خارج از کلیسای Aleksander Nevsski یک بازار عتیقه فروشی وجود دارد که اشیا قدیمی و جنگی در آن به فروش می رسد. اگرچه به دلیل پایین بودن قیمت ها نمی تواند از اصل و یا فرع بودن این اجناس اطمینان کامل پیدا کرد. اما بازدید ازآن برای علاقه مندان خالی از لطف نخواهد بود.  

تماشای مسابقه ی فوتبال Levski صوفیه

اگر چه تیم محبوب Levski نتوانسته اخیرا موفقیتی کسب کند اما تماشای مسابقه ی فوتبال آن ها هیجانی خواهد بود. استادیوم Georgi Asparuhov فقط 10 دقیقه تا کلیسای جامع Aleksander فاصله دارد. تفریحات در صوفیه

شرکت در کلاس های تانگو

کلاس های تانگو در دو رده ی ابتدایی و پیشرفته برگزار می شود. اگرچه سخت گیری برای مبتدیان بیشتر است. کسانی که می خواهند در کلای های ابتدایی و غیر پیشرفته شرکت کنند باید از قبل کلاس خود را رزو کرده باشند.

پل عشاق صوفیه

این پل مکانی است که بسیاری از جوانان و عشاق صوفیه در آن جمع می شوند واز مناظر زیبای صوفیه لذت می برند. این پل عابر پیاده در یکی از جاده های اصلی صوفیه واقع شده و مشرف به کوهستان Vitosha می باشد. در این منطقه یک گالری هنری هم برگزار می شود.

اسکی در صوفیه

در طول ماه های زسمتان بیشتر مردم محلی صوفیه برای اسکی به کوهستان Vitosha می روند. چوب اسکی و امکانات کورد نیا را می توان از دکه های موجود درمنطقه تهیه کرد.

حمام کردن در چشمه های آب معدنی صوفیه

در 30 کیلومتری صوفیه در Belchin Banya یک چشمه ی آب معدنی وجود دارد که گفته می شود آب آن دارای خواص التیام بخش برای دردهای مفاصل می باشد. این منطقه دارای حمام های عمومی و استخر های در فضای باز برای فصل تابستان می باشد. اگر می خواهید شب را د راین منطقه بگذرانید می توان در هتل Belchin Garden اتاق رزرو کنید.

بازدید از باغ و کاخ Vrana

می توان در بعد از ظهر یک روز تابستانی برای بازدید از این باغ 400 هکتاری و کاخ آن که درمرکز صوفیه واقع شده است رفت. این کاخ بخشی از کاخ سلطنتی بوده و تزار ها در ان زندگی کرده اند. تفریحات در صوفیه  امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور بلغارستان ، تور بلغارستان و تور اروپا با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت

منبع: تفریحات در صوفیه



برچسب‌ها: تفریحات در صوفیه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور دبی | دیدنی های دبی | هتل دبی | قیمت و آدرس dubaitours.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 176
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 4
:: بازدید سال : 4
:: بازدید کلی : 4
cache014last1453217096