نقشه استانبول
تور دبی - قیمت تور دبی - هتل های دبی
نقشه استانبول
یک شنبه 26 مهر 1394 ساعت 19:30 | بازدید : 100 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

نقشه استانبول

در این مطلب نقشه استانبول ، نقشه مترو استانبول و نقشه توریستی استانبول را برای شما آماده کرده ایم. دانلود نقشه راه های استانبول و نقشه توریستی استانبول برای دوستداران سفر با کیفیت بالا از لینک زیر امکان پذیر است.

دانلود نقشه استانبول رایگان و با لینک مستقیم

در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سفر به ترکیه، تور ترکیه و رزرو هتل در ترکیه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

نقشه استانبول

نقشه استانبول

وقتی تور خود را در استانبول با اتوبوس شروع کنید یک نقشه از نقاط گردشگری مهم استانبول و مناطق دیدنی که می توانید به راحتی با اتوبوس به آن مناطق بروید دریافت می کنید. می توانید نقشه ی توریستی استانبول را هم اکنون از لینک زیر به رایگان دانلود کنید. این نقشه حاوی اطلاعاتی از قبیل ساعات حرکت اتوبوس ها ، مسیرهای اصلی و فرعی تورها است. با استفاده از این نقشه می توانید برای تور استانبول و تور ترکیه خود برنامه ریزی کنید.

دانلود نقشه استانبول رایگان و با لینک مستقیم

در نقشه استانبول هم چنین می توانید در مورد فرهنگ و سنت های ترکیه هم اطلاعاتی به دست آورید. در طول هر مسیر بیش از ۱۵ ایستگاه اتوبوس وجود دارد که می توانید در هر کدام از این ایستگاه ها برای بازدید از مناطق مورد نظر خود پیاده شوید. استانبول دارای تاریخی غنی و آثار معماری زیبایی است. حتما از آثار معماری و باستانی شهر مثل مسجد آبی و کاخ توپکاپی و باسیلیکا دیدن کنید. می توانید در کنار تور اتوبوسی در تورهای پیاده هم شرکت کنید و از نزدیک از دیدنی های استانبول مثل مسجد مسجد ایا صوفیه و بازار بزرگ دیدن کنید.

جغرافیای استانبول

استانبول مرکز فرهنگی اقتصادی ترکیه و یکی از شهر های شلوغ اروپا می باشد. استانبول در تنگه ی بسفر که یک بندگاه مهم تجاری است واقع شده است. این شهر تنها شهر دنیا است که در دو قاره ی آسیا و اروپا واقع شده است. بخش اروپایی شهر مرفح تر است و با یک سفر کوتاه با قایق می توانید به بخش آسیایی شهر بیایید که همچون بخش اروپایی زیبا نیست.

اطلاعات بیشتر درباره آب و هوای استانبول را در این مطلب بخوانید.

استانبول یک شهر جذاب است و در سال ۲۰۱۰ به عنوان پایتخت فرهنگی مشترک اروپا انتخاب شده است. بسیاری از آثار باستانی استانبول جز فهرست میراث یونسکو هستند.

نقشه استانبول

نقشه استانبول

دریای مرمره در جنوب استانبول واقع شده و در شمال آن دریای سیاه می باشد. بخش غربی شهر بخش اروپایی آن بخش شرقی آن بخش آسیایی استانبول است. بسفر مسیر آبی است که استانبول را تقسیم کرده است. استانبول نزدیک ترین شهر آسیایی به اروپا و هم چنین نزدیک ترین شهر اروپا به آسیا است. استانبول از نظر تجاری دارای موقعیت استراتژیکی مهمی است. این شهر بین طول شرقی ۲۸۰ ۰۱’ و ۲۹۰ ۵۵ و عرض جغرافیایی ۴۱۰ ۳۳ و ۴۰۰ ۲۸ واقع شده است. استانبول پلی بین آسیا و اروپا و یکی از بهترین شهر های دنیا است.

در این مطلب درباره استانبول بیشتر بدانید.

خرید در استانبول

یکی از تفریحات و جذابیت های استانبول وجود مراکز خرید بی شمار این شهر است. خرید و بازدید از مراکز خرید استانبول یک تجربه ی فراموش نشدنی خواهد بود.

مناطق مهم خرید در استانبول

Sultanahmet یکی از مناطق مهم توریستی استانبول است و انواع صنایع دستی و عتیقه جات در مغازه های این منطقه به فروش می رسد. این منطقه دارای فروشگاه ها و مغازه های بی شماری است که اجناس ارزان قیمت می فروشند. برای خرید عتیقه جات بهتر است به Turnacibasi Sokak بروید. این منطقه برای خرید عتیقه جات قابل اطمینان تر است. اگر به دنبال برندهایی مثل Gucci, Armani و Hugo Boss هستید به منطقه ی Nisantasi بروید.

بازارهای استانبول

بازار بزرگ یکی از جاذبه های توریستی استانبول است. حتی اگر قصد خرید ندارید از این بازار دیدن کنید. جواهرات آنتیک و عتیقه جات و مبلمان و انواع منبت کاری و قلاب دوزی و … همگی در زیر سقف این بازار به فروش می رسد. در همسایگی بازار بزرگ، بازار معروف ادویه جات واقع شده است. این بازار عطر و بوی خاصی دارد و پر از زیتون و میوه خشک شده و آجیل و گیاهان دارویی و ادویه جات و ترشی جات و آبنبات های رنگی می باشد.

مراکز خرید استانبول

شعبه هایی از مراکز خرید بزرگ در حومه استانبول وجود دارد. مثل گالریا در آتاکوی (بین مرکز شهر و فرودگاه بین المللی استانبول) و آکمرکز در Etiler و Kankyon در منطقه ی Levent

 

امیدواریم اطلاعات مفید درباره استانبول ترکیه کسب کرده باشید. در وب سایت ما، مطلب مفید دیگری درباره استانبول ، تور استانبول و هتل های این شهر وجود دارد. لطفا این مطالب را هم بخوانید.

 منبع

نقشه استانبول

مطالب مرتبط با مطلب نقشه استانبول



برچسب‌ها: نقشه استانبول ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور دبی | دیدنی های دبی | هتل دبی | قیمت و آدرس dubaitours.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 176
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :